Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

joi, 30 decembrie 2010

De ce mor oamenii?

De ce mor oamenii? De ce mor oamenii buni? De ce mor oamenii care intradevar isi doresc sa traiasca? De ce mor acei oameni care isi doresc atat demult sa-si vada copiii, nepotii impliniti? De ce acei oameni?
De ce e asa randuiala? De ce moare omul acela care se leaga cu ultimele sale forte de cel mai mic fir de viata? E cea mai socanta scena. Sa vezi un om care o viata intreaga a muncit, care nu si-a dorit decat sa mearga la nunta nepotilor, sa-l vezi cum se chinuie sa traiasca.
Si ochii tai cereau ajutorul celor din jur care in ciuda efortului si straduintei , te-au pierdut.Acum te plangem si speram sa-ti fie bine acolo unde esti .Te-ai dus cu zambetul pe buze...Te-ai dus glumind. Respectele mele.

"Sambata nu veni la mine, sambata ma insor." Te-ai insurat batranule.


Dumnezeu sa te odihneasca in pace, mosule!!! Nu te vom uita niciodata!!! :(

Multumesc pentru ca :

- m-ai crescut de cand aveam 2 ani "majatate"
- mi-ai dat de mancare ...m-ai invatat cat e de buna "margarina de porc"
- m-ai invatat ca nu se zice "colomotiva" ci locomotiva, nu se zice "porcotaliu" ci "portocaliu" , nu se zice "majatate" ci jumatate..
- nu puteai rezista cuvintelor mele : " mosulee hai du-ma pana la gradi ca mi frica sa merg singura" si ma duceai mereu...
- imi dadeai mereu bani fara sa stie tanti Mita ...iti promit ca nici acum nu o sa afle..ramane secretul nostru..
- imi aminteai mereu toate lucrurile pe care zicea mama sa le fac..pt ca eu mereu uitam..
- eu am fost mereu persoana cu care te intelegeai cel mai bine cand venea vorba de meciul de aseara de fotbal/wrestling..
- ti-ai luat ramas bun de la mine ca de la nepoata Alexandra desi eram doar vecina ta...



3 comentarii:

  1. Hei!!!Nu doar ei mor.....
    toata lumea moare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa il odihneasca in pace!! A fost o persoana depsebita,si sigur este acum intrun loc mult mai bun decat lumea asta.

    RăspundețiȘtergere