Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

luni, 15 noiembrie 2010

In cinstea celui care-mi va pleca..





Frumoasa voce. Mai canta-mi una. Hai nu fii trist. Ma vei vedea mereu. Nu, ti se pare. Nu plang.
Stii ca mereu vei fii cel care-mi va observa cel mai mic fir de iarba uitat in parul blond, cel pentru care rasar dimineata si ma ofilesc la apus. Esti si vei ramane cel care face cea mai buna cafea.

Poate ramai.. poate pleci.

In camera mea nu am niciun ceas, stii de ce? Pentru ca pana acum traiam un vis. Eram rupta de realitatea crancena. Dar nu, realizez acum ca trebuie sa o infrunt, voi trece peste tot. Ce? Sa terminam?
Ce sa terminam?

Termina tu tot daca asta iti doresti..Pentru mine acum e inceputul.
Acum imi esti mai drag ca niciodata. De acum o sa ma simti mai aproape ca niciodata, ca ce vrei tu: iubita, prietena, amanta sau ca o necunoscuta. Indiferent de functia pe care o primesc in sufletul tau, am sa fiu acolo.

Ce nu ai? N-ai inger?
Ai, iubire...Si din cand in cand am sa-i ocup locul. Din cand in cand am sa-i dau dreptul la putina odihna..Inger blond am sa-ti fiu..

Cum? De ce, iubire? Lacrimile iti dezleaga sufletul. Hai da-mi-le mie...sa le strang uite aici, in cutiuta asta...Aici vor fi si peste ani.

Nu! Gresesti! Nu se usuca ! Asa ceva nu se va usca vreodata !

"Pentru ca te voi iubi mereu?"

Nu ma vei iubi mereu. Pentru ca m-ai iubit atunci, acum si maine..Ca de poimaine voi ramane doar o umbra. Umbra primei..

"Iubita mea cu foarte mari probleme. Cu chip slavon si nume de regina!!!!! "

Totul e ok...

P.S: De maine-mi cumpar ceas in camera!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu