Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

marți, 2 noiembrie 2010

Contraste




Viata este alcatuita de contraste. Contrastele lumii sunt pline varf de sentimente, de stari...Contrastul atipeste, contrastul rasare. Te duce pe cai marete, ca mai apoi sa-ti dea drumul in timp pierdut, ura si teama. Nu te poti feri de contrast. Esti in mainile lui. Exista totusi o cale prin care sa-l accepti asa cum e..O cale semeata,o rezolvare, o mana, un sprijin. Vorbesc acum de ceea ce numesc mai marii oameni, SPERANTA. Iar tu ca om de rand, vei realiza ca e unica solutie si o vei accepta in viata ta. Spre binele tau,fa-o !
Acum nimic nu e in regula, umblu desculta, ascult voci, astept sfaturi fara sa cer, vorbesc fara cuvinte si tiparesc strazi strambe lasand cate-o urma,dovada ca am fost. Si eu ca voi am nevoie de o cale, am depus cerului o cerere. Poate se aproba, sau poate nu. Iubesc, urasc? Sunt confuza , fac reclamatii legii omenesti, dar nu, nu sunt o revolutionara asa cum spuneai . Spun cuvinte fara temei, dau omenirii sens de vorba. Dar nu le voi putea explica niciodata ce plumb ma tine strans legata de Pamant, ce liniste-i in juru-mi, ce bulgar de glod mi-a acoperit firea. N-ai cum sa uiti atatea peste noapte. N-ai sanse sa pierzi sacul neplacerilor.

Hopa!Gata, inchei..Aud in casca ca mi s-a acceptat cererea in cer. A meritat apasarea. Imi ajunge speranta intr-un colet in 5..4..3..2..1...



P.S : CONTRSTUL e in contrast cu DESTINUL :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu