Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

joi, 1 aprilie 2010

si eu te iubesc ...

Cuvintele "te iubesc" au un farmec si un efect uneori exagerat de mare pt anumite persoane. cuvintele "te iubesc" starnesc fiori, fluturasi in burta , fericiri . E ciudat cum un pronume reflexiv si un verb predicativ declanseaza atatea emotii , atatea sperante , atatea vise. De asemenea aceste cuvinte ar trebui spuse unor persoane deosebite, celor mai deosebite persoane. Am zis "ar trebui" pt ca din nefericire in ultimul timp se spune foarte usor "te iubesc" .Si totusi pe cat de suav , dulce si frumos suna "te iubesc" pe atat de sec si rigid suna "si eu". Cel putin eu consider ca raspunsul "si eu" nu este unul adecvat. Raspunsul la un "te iubesc" ar trebui sa fie cel putin atat de dulce . Putini sunt cei care spun "si eu te iubesc" , cel mai adesea auzim acel raspuns extrasumar si anume acel sec "si eu " cu care majoritatea indragostitilor finalizeaza un apel telefonic. Iubirea e cel mai frumos sentiment si in opinia mea fiecare om ar trebui sa-l simta cel putin odata in viata.. Iubiti-va mult !!!

PS : "daca nu simtiti acelasi lucru ca si mn la auzirea acelui "si eu" nu ma criticati..cred ca am dreptul sa spun asta..macar aici.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu