Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

joi, 1 aprilie 2010

Fiecare cu ce il doare :)

Sunt suparata. Defapt nu , sunt trista. Pt ca a fi suparata si a fi trista sunt doua stari diferite. Supararea are 2 ramuri : tristetea , nervozitatea . Deci tristetea este o ramura a suparari. Whatever , sunt trista. Si de data aceasta sunt trista pt mine , pt ceea ce am eu, sau mai degraba nu am. Sunt trista ca imi lipsesc lucruri pe care alte persoane de varsta mea le au. Nu va ganditi la bunuri materiale ca nu este vorba de asa ceva. In privinta asta am APROAPE tpt ce imi doresc. Ma refeream atmosfera din jurul meu. Este una foarte tensionata si poate pe parcurs va veti da seama de ce. Deocamdata imi generalizez tristetea. Uneori imi urasc viata , uneori nu am nevoie de nimeni si nimic , alteori am nevoie de multa lume in jurul meu. Uneori mi-as dori sa fiu alta persoana, cu alti ochi ,cu alta statura , cu alta familie. Stiu ca nu e bine sa gandesc asa ,dar sa ma opreasca cineva daca poate si i-as fi si recunoscatoare. Vreau si eu sa fie bine...vreau sa-i fie bine puiului meu .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu