Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

joi, 1 aprilie 2010

Dincolo de cuvinte ..



Pe langa ca sunt Amarie Alexandra , eleva , handbalista si viitoare chitarista sunt si sora lui. Sunt sora unui copil extraordinar, celui mai special copil pe care il cunosc . Sunt sora fratelui meu . V-ati fi gandit vreodata la asta? Amarie Ionut Alexandru nascut in data de 19.05.2004 e un ingeras care se lupta sa recupereze si sa devina aproximativ un om normal. Fratele meu, Ionut a fost diagnosticat la varsta de 3 ani de autism. De atunci , parintii mei se lupta ca Ionut sa aiba parte de ceea ce are nevoie : terapia ABA . In momentul de fata Ionut face aceasta terapie timp de 4 ore pe zi ceea ce reprezinta destul de putin ( are nevoie de 8 ore insa situatia noastra financiara nu ne permite ) . Progresele sunt micutze , insa se observa , iar noi ne bucuram de ele. Iubirea mea are acum 5 anisori si a invatat sa mearga si pe bicicleta . Chiar zilele astea am iesit cu el la plimbare ( eu pe jos iar el pe bitzigla ) si ne-am intalnit cu o doamna haioasa care mi-a zis asa : " Uite, un copil cu probleme de genu' asta stie sa mearga pe bicicleta iar eu capra batrana nu stiu " :)) . Imi parea rau pt dansa dar cred ca acum e prea tarziu  sa invete, la 70 de ani . Si daca l-ati vedea ce fericit e cand ii spun : " Ionut mergem sa ne plimbam cu bicicleta " ; si ce zambet colorat afiseaza. 

Ionut pricepe, stie ce se intampla in jurul lui, face tot ceea ce i se cere insa nu vorbeste. Nu stie sa spuna cand il doare ceva , cand isi doreste ceva. E trist, dar noi continuam sa speram ca va fi bine si ca intr-o buna zi vom stii ce este dincolo de cuvintele copilului autist ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu