Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

luni, 23 aprilie 2012

Something..


Nu stiu cum se face ca astazi mi-as dori sa le fac pe toate. In momentul de fata sunt atat de activa, as invata,juca handbal,
dansa, canta si citi simultan. am o dorinta arzatoare in mine de a realiza atatea. Mi-am scos cartea si caietul de biologie cu gandul ca saptamana 
viitoare am teza si sa ma apuc din timp de invatat, dar nu o voi face,cu siguranta. De asemenea mi-am propus sa termin"Nunta in cer" in seara asta,dar nu o 
voi face nici pe asta. What's up? Am zis gata, acum scriu pe blog, macar atat. Si am deschis rapid Notepad-ul sa astern
astea pe tastatura pentru ca daca nu-mi dau drumul acum nu o voi face niciodata. Rar mi se intampla sa capat starea asta si e de-a dreptul enervant sa vrei 
sa faci atatea si sa stii totusi ca nu le vei face. 
deci da, mi-am deschis repede Notepad-ul sa scriu pentru ca daca era sa astept pana mi se deschide mie Chrome-ul era in zadar.
Uhhh,acum respir caci tot ce am scris pana acum a fost la viteza, fara momente de respiro. Ori ceva imi lipseste,ori ceva e in +. Si sunt constienta
ca nimeni nu va citi asta pentru ca nimeni nu-mi citeste blog-ul, dar e necesr sa o scriu. Nu mai tin in mine nimic, imi promit.
Imi promit ca atunci cand imi vine sa scriu,scriu. indiferent ca o fac in word, notepad, pe caiet sau pe un servetel. Trebuie sa scriu. Am nevoie sa scriu.
Poate nimeni nu apreciaza tot ce scriu, poate nici eu nu apreciez, dar trebuie sa o fac.


Bun, gata. Mi-am dat drumul.Cine stie cand ma mai prindeti in forma asta. Of, adica "ma prind", ca numai eu imi citesc blog-ul .

P.S. : urmeaza cate ceva ce am notat de-a lungul timpului..

Un comentariu:

  1. Eu am citit blogul si imi place!Am ajuns pe acest blog in urma unor evenimente ciudate,dar e ok ..scrii ce simti se observa.succes!

    RăspundețiȘtergere