Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

luni, 27 februarie 2012

De vorba cu oamenii...

"Uite-o cum plange, nu faci nimic ?" 
 "Ce pot sa fac , l-a ales pe el. Acum plange, adineauri era fericita, ii zambea cum imi zambea si mie candva..."
 "Si el ? El e prietenul tau..."
 "Era."
 "Sec. Era? Sunt totusi 17 ani de prietenie..."
 "Sunt.Au fost."
 "O iubesti? "
 "Mereu."






 "De ce plangi? Ce e cu tine? "
 "Nimic bun..."
 "Iti e dor de el ? Nu esti fericita?"
 "Sunt fericita si cu toate astea da, imi e dor."
 "Pe cine iubesti tu?"
 "Pe ei...si pe tine." 
"Pe ei? Pe amandoi?" 
"Da, pe ei, pe amandoi."






 "Cum e? E ok?Merge bine? "
 "Daa, sunt fericit, o am, e a mea!"
 "Sa ai grija de ea..."
 "Sigur ca o sa am , o iubesc!" 
"Si el? Nu veti mai fi niciodata prieteni?" 
"Poate ca vom mai fi...poate..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu