Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

joi, 3 martie 2011

Evrika!


Credeam ca mor. N-am scris nimic atata timp si nu pentru ca nu vreau sau nu am timp.Pur si simplu n-am putut scrie,descrie ce ganduri alearga prin cutiuta mea.Partea proasta e ca nici acum nu stiu ce sa scriu, insa, din fericire,m-am regasit in dispozitia Dianei din Panza de paianjen (Cella Serghi) :



" Sunt intr-o stare de calm ca aceea realizata de un narcotic.Parca nu mai am nervi, parca sunt tocite capetele sensibilitatii mele. Parca nu mai functioneaza un anume mecanism, care facea legatura intre mine si lumea de afara. Nu mai am cu lumea exterioara mie niciun contact, iar cea dinlauntrul meu, nu stiu, doarme sau a murit. E o stare in care ma aflu, cred, pentru prima oara, o amortire aproape de moarte, pe care mi-o doream deseori, din necunoastere,mai mult ca orice.O am acum, nu poate sa-mi fie placut sau neplacut, fiindca nu poate sa-mi fie nimic"



Sarut-mana!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu