Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

marți, 7 septembrie 2010

Multumesc..





..ca te cheama Bia si nu Suzana..
..ca uneori ma enervezi fix atunci cand nu am nevoie..
..ca stii sa te comporti ca un bebe ca sa-mi faci ziua mai buna..
..ca ma pupi balos [..chiar daca uneori e al naibii de enervant xD] ..
..ca-ti trece repede supararea pe mine..
..ca m-ai invatat sa sar gardul scolii..
..ca ma tii ore-n sir la telefon..
..pt sandvichul facut la ora 2 noapte, poalele in brau aduse la scoala si pt toata mancarea pe care ti-am halit-o,lasandu-te sa mori de foame..
..ca stai cu mine in banca,si astel nu ma pot plictisii nici daca imi doresc asta..
..ca mi-ai cumparat pix cu numele meu ( chiar daca stiu ca ai facut-o ca sa nu mai fur pixurile colegilor si in mod special pixurile tale)..
..ca ai gura mare..
..ca iti place sa canti cu mine. Si mie imi place..
..ca intrii mereu la mine pe hi5 si imi dai accept la cereri/comentarii/notificari etc. Nu intrii sa-mi stergi si mail-urile ?:D..
..ca ma iubesti si imi amintesti asta tot timpul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu