Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

sâmbătă, 3 iulie 2010

Ganduri imperfecte






Pe aripi cobor si urc mereu
Sunt intr-un continuu abis
Simt fluturii din jurul meu
Simt culorile care ma obosesc

Prinde-ma atunci cand aripile ma lasa
Si nu permite vantului sa ma ia
Lupta asa cum nu ai facut niciodata
Si viata mea in dar eu ti-o voi da

Banalitati in juru-mi se invart
Si-mi dau seama de raul petrecut
Incerc sa te asez sub aripa mea
Dar fa si tu ceva, hai fa si tu ceva

Iubeste-ma asa cum te iubesc
Nu-i o conditie ,e rugaminte
Stii bine ca un ansamblu de flori e intre noi
Lasa-le sa-ti intre-n simtaminte.

Scoate-ma din razboi
Si apara-ma de iarba vestejita
Du-ma undeva in locuri insorite
In locuri fara temeri,necaz si minciuni

In locuri sfinte cu tine vreau sa fiu
In paradis sa ne retragem
Ajuta-ma sa fiu ceea ce sunt
Repara-mi aripile..trateaza-le..

Nu incerca sa-ti ascunzi ochii
Perdeaua din fata lor are mici defecte
Cu gandul iti vad lacrima
Si vad in ochii tai caprui , pete.

Te ador pentru tot ce ai fost
Tot ce esti, si ce vei ramane
Te ador mereu cand pleci
Pentru ca tu ii dai marii mele spume.

Tu , doar tu esti cel care cu o petala spune tot
Tu esti cel care cu o privire ma dobori
Tu ai fost cel care a plecat cu o durere-ascunsa
Si pentru tine , uite, sunt patrunsa

Patrunsa in cel mai lung tunel
E sansa sa dau tot ce pot
Si tot ce pot ajunge-n tine
Toata putinta mea e arma ta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu