Suntem mult prea rai pe o planeta buna , sunt oameni care mor cand trupul le traieste . Sunt mult prea multe crime si viata prea nebuna , suntem mult prea reci cand viata ne-ncalzeste ! !

miercuri, 2 iunie 2010

Ziua copilului..

Of .. e a doua oara cand incep sa scriu aceasta postare si asta pentru ca dragul meu calculator e epuizat. Spuneam ca ma aflu aici, in fata calculatorului, cu un prosop in cap si straduindu-ma sa storc ultimele zile , asezand esentialul pe pagina. Ieri a fost 1 iunie. Halal 1 iunie! Se presupune ca aceasta zi ar trebui dedicata copiilor, ca noi. Da de unde! Dupa 3 zile in care nu am facut ore si am stat degeaba, s-au gandit si profesorii, ca ne-ar prinde bine o zi completa de scoala. Si nu puteau alege o zi mai "potrivita" decat cea de 1 iunie.Prin urmare ziua de ieri a fost un esec total.
Despre ziua de alaltaieri, de 31 mai, nu vreau sa comentez. Am fost o nerusinata , da, am chiulit din nou de la antrenamentele de handbal care nu ma mai preocupa asa tare in ultimul timp. Si daca tot veni vorba de asta, trebuie sa o spun cu mana pe inima ca sunt extenuata si satula de adunatura aia de papagalitze. Oh nu, mai bine schimb subiectul ca ma irita. Oricum nu ma mai sim ok acolo intre ele, fara alte comentarii. In rest, ce sa zic? A fost o data de 31 si asta spune totul. Nu intrebati la ce ma refer. Intr-o buna zi am sa vorbesc si despre asta.Ma simt obosita. E un sfarsit de an plin de stres, plin de prfesori nepasatori si cat se poate de obiectivi.Imi e dor de generala mea..Nu m-am obisnuit cu liceul si nu ma voi obisnui vreodata !!! Foarte rar spun lucrurile astea si asta pt ca odata ce imi vine in minte generala, imi vine in minte trecutul, copilaria, regretele si apoi sfarsesc printr-o ploaie de lacrimi.Cum se scurge si timpul asta..parca ieri era Alexutza aia mica si grasa, cu o gropitza intr-o parte care se baga sub banca cand ii vedea pe nenea Milu si tanti Rodica. si acum? Acum ce sunt? Nu mai sunt nimic..Nu mai sunt eu..Ma vreau inapoi!!!!!!!!!! Poate ca merit sa nu am parte de un 1 iunie fericit, poate asta era si ideea, sa fac ore, ca sa platesc pt maturizarea mea.Dar oare eu asta am vrut? Oare eu mi-am dorit sa ma maturizez? Daca da, atunci regret ca m-am nascut. Insa nu cred, era ultimul lucru pe care mi-l doream.Si totusi au platit si altii pentru maturizarea mea....Imi cer scuze, colegi..promit sa ma revansez :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu